födelsedag förr och nu.

idag, alldeles nyss faktiskt, blev jag 27 år gammal! en fin ålder det här tror jag bestämt..
jag har fått en sjukt bra dammsugare (som inte suger på att suga upp damm!), en slalomhjälm, diverse köksattrialjer, en cult-ljusstake med tomte, fyra macarons, en mango-duschkräm från body shop samt en rundsticka pch två nystan. ja, och två burkar newcastle och två avokadosar också förstås!

födelsedag 2008. ålder: 25 år. plats: västerås. sidekick: marina. uttryck: mild mental retardation.


födelsedag 2010. ålder: 27 år. plats: hudiksvall. sidekick: pauline. uttryck: normalstört.

 

då jag numera är till åren kommen är det nu sovdags. det är en dag i morgon också. dags att tänka på refrängen. måste börja sjunga på sista versen. osv.. osv..

 

grosses bisses

 

ia

 

låt: daryl hall & john oats - you make my dreams

från 500 days of summer! funkar även vintertid. och överallt där emellan.

 


Kommentarer
Postat av: anni

Nu var det länge sedan ni uppdaterade!

Vad händer?

2011-04-27 @ 22:22:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback