bildblogg..

jag har knäppt massa bilder på sistone. diverse pics från när jag har midsomrat, hängt i sthlm och uppsala samt globetrottat ända till väldigt trevliga köpenhamn med lille sandrolf.

midsommar vid bryggan. komplett med små babies och allt.

vidar, da midsommar-baby. han ska lyssna på håkan när han blir stor.



ida och malle-palle diskuterar reglerna för 5-kampen.




i köpenhamn har de håriga ko-cyklar..



..uuunderbara celine-skor..



..avfolkade rockklubbar som hette "nina bang" där det fanns billiga killar (och posande ior)..



..fina parker..



..och marknader vid vattnet där sandra hittade ett prima sköldpaddsskal

(det fanns även ett christiania där det fanns diverse vegetabiliska produkter att inhalera, men där fick man inte fota..)


"jukebox" på august. irma schulz och plura var där. och jag. och mina kollegor. och några till.



måste bara förevisa mina nya kängor som inhandlades i köpenhamn. nu blir jag lite cool till hösten.

that's all folks. nu ska jag återgå till läsandet. ack. all these books.. jag förstår inte varför alla inte läser hela tiden? alla borde läsa. hela tiden. så många historier som finns där ute och bara väntar på en. läser man haruki murakami får man extra mycket av den varan (hint hint). men hoppa över deckare skrivna av nicke lilltroll.. mossa mossa på er.

för övrigt anser jag att kartago bör förstöras.

ia

låt: hoffmaestro - highway man
den fick jag lyssna på hos palle och kristofer och den går nu flitigt på repeat här i hudik också. braheter!


Kommentarer
Postat av: Helga

Så riktigt fina bilder! Jag får komplettera lite med uppsalabilder, och kanske en liten film? (näädå..lovar..). Och så vill jag gärna veta mer om de där billiga killarna...låter intressant..haha.

2010-07-08 @ 18:51:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback