cravings, cravings. vill ha, vill ha.

idag har jag suttit kvar väääldigt länge på jobbet och pratat strunt. sen gick jag och hämtade mina beställda hårprodukter och nu sitter jag och äter godis och kollar på etsy.com.
etsy är livsfarligt. de har allt gulligt i hela världen. vill man ha en bläckfiskring kan man hitta en där. jag hittade en finfin, men nu har ngn ondsint människa (med oantastlig smak) snuvat mig på den. hmpf.



denna skulle vara finfin på min vägg. här finns fler!

 

de här var ungefär det gulligaste jag sett i hela världen.

 

finfint. kolla.

 

dessa skulle gärna få dingla från mina öron en rolig utekväll! billigt pris dessutom..

 

ja. här kan man bli fast i timmar. hur mycket skoj som helst! och lämpligt nog har vi ju fått lön idag.. hm..

i morgon blir det middag och kanske rentutav lite festligheter m tjejerna på jobbet. gemytligt.

 

see you around. puss puss.

ia

låt: anna won hauswolff - pills

hon låter lite som kate bush.. fast från sverige.


Kommentarer
Postat av: Helga

så riktigt fina grejs! brukar hålla mig ifrån etsy eftersom jag alltid fastnar för länge och vill ha för mycket och för dyra grejer..men en dag ska jag testa att skicka efter nåt..

2010-03-28 @ 14:13:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback