teddyflickor!

man kanske skulle bli en teddy girl ändå..? de är ju himla fint! mamma vill också bli en teddy girl.
vi får göra så att jag är en teddy girl och hon är en teddy tant..

london på 50-talet. se så tjusigt! här finns några fler pics.

uppvikta killjeans. skjorta. kavaj. scarf. ballerinaskor och.. en cigarett?

nu ska jag inviga mina nya platta bomullstusar från coop för ca 9.50 :- och sen ska jag fortsätta med "världens dåligaste språk" av fredrik lindström. fredrik lindström ska jag f.ö gifta mig med. iaf drömde min moster annabritta det en gång. inte så dumt. han är ju lång och språkligt bevandrad. om han fanns i en aningens yngre version så..

för övrigt undrar jag varför folk säger "tack vare slaskvädret blev mina nya mockaskor förstöööörda"?
vad är det att tacka för? hade jag haft mockaskor som blev förstörda hade jag blivit arg på vädret och inte lovprisat det.. strange?

toodles!

ia

låt: vampire weekend - white sky
de ÄR ju för söta. och sångaren är väldigt bra på att pipa..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback