helg! äntligen!

Åh vad den här helgen känns välkommen. Extra skönt är att jag ska ta det så sjukt lugnt. Hmm, tror att det kan vara ett ålderdomstecken när man tycker att de här helgerna då man inte har något planerat är galet sköna. Men då får jag väl vara tant då. På söndag ska jag faktiskt på betessläpp och titta på ystra kor ute på landet, det är kanske inte heller så himla hippt men det ska bli så härligt med lite kossor. Fler kor åt folket!

Jag tänkte bara lämna ett livstecken och pigga upp genom att också bidra med några små bilder.

sagolikt vackert med körsbärsblommor!


fredag och på väg hem från jobbet - från krångligt diagnossättande till jordgubbsöl på balkongen (ok, satt bara ute i någon minut..det var iskallt och blåsigt)


på väg hem från uppsala i söndags stannade vi till vid Brännebrona vägkrog, coolaste byggnaden som för tankarna till tider då bilismen var något nytt och coolt..


ungefär såhär trött är jag nu..sängen nästa!

Helga

Nick Cave and The bad seeds - Into my arms
för att den är så fin!

Kommentarer
Postat av: ia

hoppas du får klappa kossorna också. btw; vad fina bilderna blir. kan man inte ha en sån inställning på vanliga hederliga digitalkameror?

2010-05-08 @ 10:20:42
Postat av: cecilia

jag håller med! extremt snygga bilder, framförallt ettan och tvåan. och jag vill också ha knapp-örhängen by the way. kanske skulle skapa ett par själv!

2010-05-09 @ 13:39:52
Postat av: Helga

Jaa, de blir himla fina bilder..du får helt enkelt köpa en iphone ia!

Cecilia: Knappörhängen har jag sett på Åhléns nu, mina köpte jag på en tunnelbanestation i Berlin för en ynka slant

2010-05-09 @ 14:06:19
Postat av: ia

haha! jag såg också knappsen på åhléns. men vi var först! wihooo!

2010-05-09 @ 16:53:15
Postat av: syster d

jag blev lite sugen på jordgubbsöl bland körsbärsträden! Synd jag inte kan hänga med till Huddik, hade varit roligt att träffa er!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback