minus massa cm hår..

så här ser jag ut nuförtiden.. så att ni känner igen mig nästa gång vi träffs menar jag.

mitt hår är numera väldigt snabbtorkande.. och  ganska så brunt.

 

eh. ja.. that's about it folks. nu ska jag ta en promenad. imorgon ska jag på festligheter med lite folk från sjukan. efter detta kommer jag med stor sannolikhet pracka på er bilder på en ia i hemvärnsbyxor. stay tuned!

 

ia

 

låt: N.E.R.D - hyptnotize u

falsettsång och lite lagomt snuskig text. min senaste repeat-låt. sjukt bra är den!


Kommentarer
Postat av: Helga

Schnyggt! Jag har äntligen lyckats boka mig en klipptid jag med, på kära gamla hår och häpna...fast frågan är om det blir så mycket till klippning, har fått för mig att håret ska bli långt nu igen...varför blir det alltid så? Bra att du håller bloggställningarna under min frånvaroperiod!

2010-11-06 @ 12:15:16
Postat av: cecilia

FINT!!

2010-11-06 @ 18:01:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback