H&M-leverans och kamomillte..

ikväll har jag och kollega per knatat till ICA och handlat saker som t ex pägg (så har vi något att klä väggarna i vår replokal i när vi börjar öva med vårt kommande gitarrband "perz") och keso. och advokato. den var pefekt i konsistensen och då kan man bara inte låta den ligga! den får följa med till jobbet i morgon.

innan denna shoppingorgie var jag och hämtade ut min H&M-beställning. blev fyra ting för sammanlagt väldigt många pengar. och tyvärr så passade allt alldeles utmärkt.. kostsamt, kostsamt..



såhär ska jag se ut i vinter; skidutstyrsel (det är inte roligt att ha tomas gamla jacka som han köpte när han gick i åttan på sig längre. enough is enough!), randig tröja (ja, en till..) och kuddefodral. kuddefodralet ska jag dock ha på min soffkudde och inte på mig själv. om jag inte blir desperat. det är lovisa burfitt som har illustrerat och det är ju förskräckligt tjusigt tycker jag..

nu ska jag dricka ännu en kopp gott OCH hälsosamt (tror jag, det är ju köpt i antroposof-järna!) pukka-te med kamomill och vanilj. mums på det. en smärre bragd att få kamomillte att smaka gott, men pukka, de kan de..

toodles!

ia

låt: eliza doolittle - moneybox
en ny lily allen fick jag bud på. stämmer ganska bra. mkt sött.


Kommentarer
Postat av: syster D

aha.. det är å HM man ska köpa sin skidutstyrsel.. hm.. för jag måste ju ha något att ha på mig när jag kommer på utlovad skid-weekend!

Postat av: syster D

vad får man betala för en sådan utstyrsel förrensten? hum hum humma

2010-10-10 @ 17:42:16
URL: http://villduvetavadjagvet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback